X-Erfit Run 200 Test

Test av tredemøller for hjemmebruk, best i test i Norge

Når du skal kjøpe deg en tredemølle til hjemmebruk er det mange faktorer du bør tenke på.

Først og fremst bør tredemøllen være letthåndterlig, og helst sammenleggbar.

For å sikre tilstrekkelig med variasjon i treningen, burde også tredemøllen ha en hel del ulike hastighets- og stigningsnivåer.

I vår test av X-ERFIT Run 200 har vi gått grundig gjennom funksjonene denne tredemøllen har, og gitt en total vurdering basert på faktorer som stigning, hastighet, kvalitet på løpebåndet og funksjoner – samt hvor letthåndterlig den er.

Vi i GetFitness jobber hardt for at du som forbruker skal få tilgang til de beste produktene på markedet.
Dersom du handler gjennom våre lenker, bidrar du til at vi kan fortsette å publisere kvalitetsartikler omhandlende trening og kosthold.

Vær oppmerksom på at prisen for X-ERFIT Run 200 blir oppdatert jevnlig, og at faktiske priser kan variere.

Test av X-Erfit Run 200

Til informasjon: I tilfeller hvor det er økonomisk og praktisk mulig for oss, gjennomfører vi selv tester av produktene. Dersom dette ikke er mulig, tildeler vi produktet en total vurdering basert på produktets spesifikasjoner og funksjoner, samt vurderinger og tilbakemeldinger i dialog med brukerne.

BESTE BUDSJETTVALG - X-Erfit Run 200

4.7
X-ErFit Run 200 Test

Produktbeskrivelse: X-Erfit Run 200 er et meget godt budsjettvalg, og tredemøllen passer spesielt godt til nybegynnere.

Den integrerte treningscomputeren leveres med 12 forhåndsinstallerte treningsprogrammer, slik at du enkelt kan komme i gang med treningsøkten.

Utover dette har treningscomputeren funksjoner for både hastighet, tid, distanse og kaloriforbruk - samtidig som pulsmålinger enkelt kan gjennomføres via de integrerte håndpulsmålerne.

Ulikt fra mange andre tredemøller vil det oppleves som enkelt å navigere på treningscomputeren, og neste treningsprogram er kun et tastetrykk unna - og hastighet og stigning justeres raskt via de innebygde hurtigtastene på fremsiden av konsollen.

X-Erfit Run 200 leveres med en maksimal hastighet på 16 km/t, og kombinert med de 12 ulike stigningsnivåene kan du enkelt legge til rette for god variasjon i treningen.

Èn av de største fordelene er nok allikevel hvor letthåndterlig denne tredemøllen er.
Med en egenvekt på kun 61 kg, og et plassbesparende design, sitter du igjen med en tredemølle som er svært god egnet til hjemmebruk - spesielt for deg som har begrenset med plass til rådighet.

På den negative siden skulle vi for øvrig gjerne sett at det var enda flere variasjonsmuligheter for stigningsnivået.
Siden tredemøllen i seg selv er relativt liten, er også naturligvis løpebåndet noe mindre enn for mange andre tredemøller.

X-Erfit Run 200 er et meget populært budsjettvalg for deg som er ute etter en plassbesparende tredemølle, som fortsatt gir deg mulighet til å gjennomføre fullverdige treningsøkter.
Egenvekten er lav, og det minimalistiske designet gjør dette til et svært godt valg for deg som har mindre plass til rådighet.

Fordeler

  • Plassbesparende.
  • Lav vekt.
  • Pulsmåler.
  • Solid konstruksjon.
  • Lettfattelig treningsdisplay.
  • Sammenleggbar.

Ulemper

  • Litt kort løpebånd for enkelte.
  • Kunne hatt enda flere stigningsnivåer.

Detaljert

  • Maksimal hastighet: 16 km/t
  • Maksimal stigning: 12%
  • Maksimal helning: 0%
  • Pulsmåler: Ja
  • Trådløs pulsmåler: Nei.
  • Funksjoner: Hastighet, tid, distanse, kalorier, stigning og puls
  • Antall treningsprogrammer: 12 programmer
  • Løpebånd: 120 x 42 cm
  • Sammenleggbar: Ja
  • Flaskeholder: Ja
  • Produktvekt: 61 kg
  • Maks brukervekt: 110 kg

For å få en full oversikt over de beste tredemøllene i Norge, anbefaler vi at du tar en titt på vår test av beste tredemøller i Norge!

GetFitness

GetFitness er en nettside hvor det publiseres nyttig informasjon om trening, kosthold og kosttilskudd. Vi ønsker å bidra med kunnskap og informasjon, slik at du kan gjøre de beste valgene for deg selv og din egen helse. Artiklene som publiseres på vårt nettsted er ment for å være informative, og flere av artiklene er publisert av frivillige som ønsker å dele sin kunnskap om trening og kosthold. Kontakt oss gjerne dersom du ønsker å publisere en artikkel hos oss!